Regulamin Sklepu internetowego oraz Wypożyczalni www.bezgipsu.pl

obowiązuje od dnia 13.03.2017 r.


Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży oraz wypożyczenia za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz Wypożyczalni działających pod domeną: www.bezgipsu.pl. Jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827). 

A. Informacje o przedsiębiorcy

Sklep internetowy oraz Wypożyczalnia działające pod adresem www.bezgipsu.pl prowadzone są przez:

Ellece Paweł Filipek

ul. Piastów Śląskich 7/18

43-300 Bielsko-Biała

REGON: 360 441 509

NIP: 937 249 42 62

 Kontakt:

tel. +48 570 19 18 19

e-mail: bezgipsu@bezgipsu.pl


Numer rachunku bankowego:

ING BANK ŚLĄSKI 27 1050 1070 1000 0092 0549 1104

Zwany dalej Sprzedawcą i/lub Wynajmującym.

B. Postanowienia ogólne

  1. Przedmiot działalności sklepu oraz wypożyczalni – sprzedaż towarów z zakresu sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego, wypożyczanie sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego poprzez serwis internetowy http://www.bezgipsu.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia lub złożenie własnoręcznego podpisu pod treścią regulaminu przedłożoną przez przedstawiciela firmy Ellece.
  3. W celu skutecznego złożenia zamówienia konieczny jest dostęp do komputera lub innego urządzenia umożliwiającego nawiązanie komunikacji poprzez Internet ze stroną internetową Sklepu oraz Wypożyczalni www.bezgipsu.pl. W przypadku komputera – system powinien być wyposażony w przeglądarkę internetową (np: Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 7.0 lub wyższej lub inne o podobnych parametrach). Zalecana rozdzielczość monitora – minimum 1024x768 pikseli. Urządzenia mobilne muszą być wyposażone w oprogramowanie, które umożliwia wykonywanie równoważnych do w/w przeglądarek komputerowych operacji. Ponadto konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail. Dla pełnego skorzystania ze wszystkich funkcji Sklepu oraz Wypożyczalni bezgipsu.pl konieczne jest włączenie obsługi skryptów JavaScript i obsługi cookies. Użycie skryptów i cookies omawia Polityka Prywatności Cookies umieszczona w zakładce na stronie www.bezgipsu.pl.
  4. Zamówienia za pomocą serwisu www.bezgipsu.pl można składać 24 godziny na dobę za wyjątkiem przerw technicznych oraz konserwacyjnych. Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–20.00 oraz w soboty od 9.00 do 12.00.
  5. Ceny produktów widoczne na stronie www.bezgipsu.pl są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są uzależnione od sposobu dostawy i zostały zawarte w cenniku dostaw.
  6. Promocje w Sklepie oraz Wypożyczalni nie łączą się ze sobą, chyba że zaznaczono inaczej.
  7. Sprzedawca dostarcza dowód zakupu/rachunek, które stanowią potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży lub wypożyczenia. Sprzedawca nie wystawia faktur VAT.
  8. Wszystkie produkty oraz usługi dostępne na stronie internetowej www.bezGipsu.pl nie podlegają dofinansowaniu z NFZ.
  9. Kupujący lub Najemca używa produkty na własną odpowiedzialność. Przed zakupem bądź wypożyczeniem produktu wskazana jest konsultacja z lekarzem.
  10. Towary prezentowane w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni spełniają wymagania Ustawy o Wyrobach Medycznych, posiadają znak CE oraz Deklarację Zgodności z normami europejskimi – Dyrektywa 93/42/EEC.

B. Warunki dokonania zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni bezGipsu.pl przyjmowane są poprzez stronę internetową www.bezgipsu.pl oraz mailowo pod adresem: bezgipsu@bezgipsu.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienie można również złożyć telefonicznie pod numerem +48 570 191819 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00 oraz w soboty od 9.00 do 12.00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  2. W celu dokonania zakupu lub wypożyczenia konieczne jest podanie prawdziwych danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
  3. Sprzedawca/Wynajmujący przystępuje do realizacji zamówienia po sprawdzeniu dostępności zamawianego towaru w magazynie. O czasie realizacji zamówienia decyduje numer zamówienia. Informacja o dostępności towaru w magazynie jest zwykle podana na karcie produktu. Jeżeli na karcie produktu informacja jest niedostępna prosimy o skierowanie zapytania o dostępność produktu do działu Obsługi Klienta pod adresem e-mail: bezgipsu@bezgipsu.pl lub za pomocą formularza na stronie serwisu www.bezgipsu.pl/kontakt. Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania związane z realizacją usług oraz dostępności towarów.
  4. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
  5. Sprzedawca/Wynajmujący zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku
  • braku wpłaty w terminie do 3 dni roboczych (jeśli wybrano opcję „płatności z góry”),
  • braku uiszczenia opłaty za kaucję w przypadku wypożyczenia sprzętu,
  • braku niezbędnych danych, które są konieczne do realizacji zamówienia lub podane dane budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości i poprawności,
  • gdy oczekiwany przez Klienta/Najemcę termin realizacji dostawy jest niemożliwy do wykonania przez Sprzedawcę/Wynajmującego
  • nieodebrania przesyłki przez Klienta

6. Sprzedawca/Wynajmujący nie wysyła towaru za granicę.

7. Jeżeli Sprzedawca wyśle towar, a konsument go nie odbierze, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej.
8. Minimalny okres wypożyczenia produktów za wyjątkiem wózka inwalidzkiego to 7 dni. W przypadku wózka inwalidzkiego – 30 dni.
9. W wypadku najmu po złożeniu zamówienia najemca zobowiązany jest do zapłaty kaucji zwrotnej za produkt w wysokości określonej na stronie internetowej (informacje na temat wysokości kaucji znajdują się pod każdym produktem przeznaczonym do wypożyczenia na stronie internetowej www.bezgipsu.pl) oraz uiszczenia opłaty za okres wypożyczenia z góry (czyli czynsz najmu), a także pokrycia ewentualnych kosztów transportu. Istnieje możliwość wysyłki produktów za pobraniem.

C. Metody płatności

  1. Przedpłata: bezpośredni przelew na konto bankowe Ellece Paweł Filipek, numer konta: 27 1050 1070 1000 0092 0549 1104, ING Bank Śląski. Dokładne dane do przelewu Klient/Najemca otrzymuje e-mailem na adres podany w formularzu zamówienia.
  2. Za pobraniem: płatność przy odbiorze paczki. W tym przypadku należność za towar i/lub usługę i/lub kaucję będzie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia paczki bądź zamówienie zostanie opłacone podczas odbioru przesyłki z paczkomatu.
  3. System płatności on-line tpay.com – rozliczenia transakcji szybkim e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Systemu płatności on-line tpay.com serwisu prowadzonego przez Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy4798500,00 zł wpłacony w całości, posiadającą REGON 300878437 oraz NIP 7773061579, pod adresem strony internetowej: https://tpay.com, adres e-mail: kontakt@tpay.com. Regulamin korzystania z usługi dostępny jest na stronie www operatora płatności pod adresem https://secure.transferuj.pl/regulamin.pdf
  4. System płatności on-line PayPAL - system administrowany przez Paypal Polska Spółka z o.o. ul. E.Plater 53, 00-113, Warszawa; system należący do PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349). Regulamin korzystania z usługi oraz Umowa dostępna pod adresem: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/ua/useragreement-full

D. Czas, koszty i warunki dostawy

  1. Na czas dostawy składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez firmę przewozową.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1–7 dni roboczych.
  3. Zwykle Sprzedawca kompletuje towary przeznaczone do wysyłki w dni robocze w ciągu 24 godzin od złożenia i opłacenia lub wybrania formy przesyłki pobraniowej zamówienia przez Klienta. Zamówienia złożone po godzinie 13.00 danego dnia roboczego są realizowane następnego dnia roboczego, natomiast zamówienia złożone przed godziną 13.00 realizowane są tego samego dnia, chyba, że towar nie występuje w magazynie, o zaistnieniu takiego faktu Klient jest informowany przez Biuro Obsługi Klienta.
  4. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji wysyłki Klient zostanie niezwłocznie poinformowany i ma możliwość zrezygnowania z zamówienia.
  5. Czas dostarczenia paczki to w przypadku:
  • Kuriera DHL, DPD – zaplanowany jednodniowy termin dostawy, ale w niektórych lokalizacjach termin ten może zostać wydłużony do dwóch dni roboczych (1–2 dni robocze)
  • Paczkomatów InPost – zaplanowany jednodniowy termin dostawy, ale w niektórych lokalizacjach termin ten może zostać wydłużony do dwóch dni roboczych (1–2 dni robocze)
  • Poczta Polska Kurier 48 – zaplanowany termin dostawy do dwóch dni roboczych (2 dni robocze)
  • Poczta Polska odbiór w punkcie – zaplanowany termin dostawy do dwóch dni roboczych (2 dni robocze)
  • Sprzedawcy/Wynajmującego – 1 dzień roboczy (szczegółowe zasady dostawy przez Sprzedawcę/Wynajmującego wyłącznie w ramach promocji „Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białej” opisuje pkt L.)
  1. Możliwy również odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą/Wynajmującym w punkcie odbioru zlokalizowanym w Sklepie Auto-Części przy ul. Piastowskiej 22 w Bielsku-Białej.
  2. Cennik dostawy:
    • Kurier InPost płatność z góry – 14,50 zł
    • Kurier InPost płatność przy odbiorze - 19,50 zł
    • Poczta Polska Kurier 48 płatność z góry – 14 zł
    • Poczta Polska Kurier 48 płatność przy odbiorze – 19 zł
    • Poczta Polska odbiór w punkcie płatność z góry – 12 zł
    • Poczta Polska odbiór w punkcie płatność przy odbiorze – 17 zł
    • Paczkomat InPost płatność z góry - 11,50 zł
    • Paczkomat InPost płatność za pobraniem - 16,50 zł
  3. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.

E. Warunki najmu

  1. Klientem Wypożyczalni jest osoba, która najmuje sprzęt, zwana dalej Najemcą.
  2. Sprzęt wynajmowany jest na tygodnie (7 dni), wyjątek stanowi wynajem wózka inwalidzkiego – okres wypożyczenia to minimum miesiąc (30 dni).
  3. Najemca oświadcza, iż znany jest mu stan techniczny przedmiotu najmu i nie wnosi co do niego żadnych zastrzeżeń.
  4. Najemca uznaje, że przedmiot najmu jest wolny od wad i w chwili przekazania nadaje się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
  5. Czas trwania najmu liczy się od dnia odebrania przedmiotu osobiście lub odebrania przesyłki do dnia jego zwrotu łącznie.
  6. W przypadku gdy termin zwrotu sprzętu przypada w sobotę, niedzielę lub w dzień ustawowo wolny od pracy, sprzęt należy zwrócić niezwłocznie w przypadający po wolnym pierwszy dzień roboczy.
  7. Wypożyczony sprzęt pozostaje przez cały okres wypożyczenia własnością Sprzedawcy/Wynajmującego.
  8. Opłata za wynajem sprzętu jest opłatą stałą pobieraną za każdy egzemplarz wypożyczanego sprzętu w oparciu o aktualny cennik, dostępny na stronach wypożyczalni www.bezgipsu.pl oraz u Sprzedawcy/Wynajmującego.
  9. Po złożeniu zamówienia Najemca zobowiązany jest do zapłaty kaucji zwrotnej za produkt w wysokości określonej na stronie internetowej www.bezgipsu.pl (informacje na temat wysokości kaucji znajdują się pod każdym produktem przeznaczonym do wypożyczenia na stronie internetowej www.bezgipsu.pl) oraz uiszczenia opłaty za okres wypożyczenia z góry (tzw. czynsz najmu), a także pokrycia ewentualnych kosztów transportu. Istnieje możliwość wysyłki produktów za pobraniem.
  10. Kaucja jest zabezpieczeniem roszczeń Sprzedawcy/Wynajmującego w przypadku uszkodzenia lub utraty sprzętu.
  11. W przypadku braku zwrotu sprzętu w wyznaczonym terminie Sprzedawca/Wynajmujący ma prawo do naliczenia dodatkowych opłat za bezpodstawne korzystanie ze sprzętu. Kwota z tytułu zaległości zostanie potrącona z kaucji lub doliczona do wysokości zadłużenia Najemcy wobec Ellece Paweł Filipek.
  12. Najemca zobowiązany będzie do uiszczenia dodatkowej opłaty w przypadku:
  • zwrotu zabrudzonego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami czyszczenia sprzętu – zryczałtowana stawka czyszczenia wynosi 20 zł/szt.
  • zwrotu niekompletnego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami zakupu nowej części.
  • zwrotu uszkodzonego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami naprawy sprzętu, a w razie niemożności naprawy będzie musiał ponieść koszt zakupu nowego sprzętu. Informację o wartości katalogowej wypożyczanego produktu, klient otrzymuje mailowo po złożeniu zamówienia lub zostaje poinformowany o wartości przedmiotu przez pracownika BezGipsu.pl w inny sposób.

13. Koszty dostawy sprzętu pokrywa Najemca.

14. Najemca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z instrukcją obsługi oraz używania wypożyczonego sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z przeznaczeniem.Zabrania się Najemcy podnajmować wypożyczonego sprzętu osobom trzecim.

15. Najemca zobowiązuje się do opieki nad powierzonym mu sprzętem. Powinien dołożyć wszelkich starań, aby sprzęt nie został skradziony czy też uszkodzony.

16. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt od chwili jego dostarczenia do momentu zwrotu sprzętu w miejsce wskazane przez Sprzedawcę/Wynajmującego, ryzyko utraty lub uszkodzenia sprzętu niezależnie od jego przyczyny przechodzi na Najemcę z chwilą dostarczenia sprzętu.

17. W przypadku kradzieży należy niezwłocznie zawiadomić policję oraz Sprzedawcę/Wynajmującego.

18. Jeśli Najemca utraci sprzęt, to zobowiązany jest do zapłaty kwoty w wysokości równowartości katalogowej danego sprzętu. Informację o wartości katalogowej wypożyczanego produktu, Najemca otrzymuje mailowo po złożeniu zamówienia lub zostaje poinformowany o wartości przedmiotu przez pracownika BezGipsu.pl w inny sposób.

19. Jeśli sprzęt zostanie zwrócony, ale okaże się, że jest uszkodzony, to Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z naprawą sprzętu lub doprowadzenia go do stanu używalności.

20. Najemca zobowiązuje się do zwrotu wyczyszczonego sprzętu w stanie nie pogorszonym, po upływie okresu wypożyczenia.

21. Najemca nie ponosi odpowiedzialności za zużycie sprzętu będące następstwem jego prawidłowego użytkowania.

22. Najemca może przedłużyć okres najmu pod warunkiem, że poinformuje o tym pracownika portalu BezGipsu.pl telefonicznie lub mailowo na minimum dwa dni przed upływem terminu oddania sprzętu.

23. Sprzęt należy oddać w dzień określony w potwierdzeniu zamówienia jako dzień zwrotu sprzętu.

24. Kaucja zostanie zwrócona Najemcy gotówką lub przelewem na konto Najemcy w całości, w dniu zwrotu sprzętu, o ile nie zajdą przesłanki do potrącenia z kaucji kosztów naprawy uszkodzonego przez Najemcę sprzętu lub w związku z zaległościami na koncie Najemcy związanymi z brakiem uiszczenia opłaty za wypożyczenie sprzętu.

25. Wskazane jest, aby wypożyczony sprzęt medyczny użytkowany był pod nadzorem lekarza specjalisty. Najemca korzysta ze sprzętu na własną odpowiedzialność.

26. Najemca oświadcza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami wypożyczenia i akceptuje je w całości.

27. Do rozstrzygania sporów pomiędzy Sprzedawcą/Wynajmującym i Najemcą wynikających z nieprzestrzegania zapisów niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy w Bielsku-Białej.

F. Reklamacje 

  1. Sprzedawca rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie objęte są gwarancją. Okres trwania gwarancji określony jest przez producentów oraz dystrybutorów poszczególnych produktów i wynosi od 3 miesięcy do 36 miesięcy. 
  3. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
  4. W przypadku reklamacji Sprzedawca prosi o wypełnienie i wysłanie drogą mailową formularza reklamacji. Nie jest to obligatoryjne, ale znacznie przyspieszy procedurę.
  5. Zgłaszany produkt do reklamacji powinien być stosownie opakowany i zabezpieczony.
  6. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe Sprzedawca zwróci Klientowi należność za towar.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia roszczenia.
  8. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Ellece Paweł Filipek, ul. Nowy Świat 12, 43-344 Bielsko-Biała wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną oraz formularzem reklamacji.
  9. Paczki wysłane „za pobraniem” oraz Paczkomatami nie będą odbierane.
  10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  11. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). Platforma dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 G. Zwroty (odstąpienie od umowy)

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania produktów bez podania przyczyny, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach Konsumenta.
  2. W przypadku zwrotu Sprzedawca prosi o wypełnienie i wysłanie drogą mailową formularza zwrotu. Nie jest to obligatoryjne, ale znacznie przyspieszy procedurę.
  3. Zwracany produkt należy odesłać na adres: Ellece Paweł Filipek, ul. Nowy Świat 12, 43-344 Bielsko-Biała wraz z formularzem zwrotu dołączonym do każdego zamówienia oraz dowodem zakupu i kartą gwarancyjną.
  4. Paczki wysłane „za pobraniem” oraz paczkomatami nie będą odbierane.
  5. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, odesłany w oryginalnym pudełku.
  6. Sprzedawca zwróci 100% wartości zwracanego przedmiotu, jeśli towar zostanie oddany w stanie nienaruszonym oraz bez żadnych oznak użytkowania. Dodatkowo Sprzedawca zwróci koszt wysyłki towaru, który został poniesiony przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli Klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
  7. Niezastosowanie się do w/w punktów będzie skutkowało nieprzyjęciem zwrotu lub obniżeniem wartości zwracanego produktu i proporcjonalne pomniejszoną kwotą zwrotu na konto Klienta.
  8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  9. Sprzedawca zwróci koszt towaru Kupującemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania i uznania zwrotu w następujący sposób:
  • przelewem bankowym, na konto podane w formularzu zwrotu, jeśli transakcja płatnicza była realizowana przelewem na konto lub przelewem tradycyjnym oraz w przypadku wyboru płatności przy odbiorze/za pobraniem.
  • w przypadku płatności on-line, zwrot środków dokonywany jest poprzez kanał, za pośrednictwem którego, dokonana była zapłata za transakcję.

    10. W przypadku braku etykiety, firmowego opakowania producenta i jego elementów dodatkowych zgodnie z nową dyrektywą unijną Sprzedawca może obciążyć klienta kosztami w/w braków. Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku Sprzedawca zwróci odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Klienta produkt.

H. Wymiana

Wymiana towaru jest możliwa wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy (patrz pkt. G Regulaminu) i złożenia oraz opłacenia nowego, niezależnego zamówienia.

I. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów oraz Najemców jest: Ellece Paweł Filipek z siedzibą w Bielsku-Białej (kod pocztowy: 43-300), przy ul. Piastów Śląskich 7/18, NIP: 937 249 42 62.
  2. Dane osobowe Klientów oraz Najemców są przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem polskim, na zasadach określonych w:
  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)
  • Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

3. Administrator danych, zgodnie z wymogami prawa, zarejestrował zbiór (zbiory) danych osobowych w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

4. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki Prywatności, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia lub złożenie własnoręcznego podpisu pod treścią regulaminu przedłożoną przez przedstawiciela firmy Ellece.

5. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień.

6. W przypadku Klienta, który wybrał sposób dostawy przesyłką pocztową, przesyłką kurierską lub paczkomatem, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłkę. W przypadku wybrania przez Klienta sposobu płatności poprzez Przelewy24 lub PayPal, dane osobowe przekazywane są agentowi rozliczającemu i realizującemu transakcję.

7. W przypadku sprzedaży poprzez serwis Allegro dane Klientów przekazywane są Grupie Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, kod pocztowy: 60-166, przy ul. Grunwaldzkiej 182, NIP 527 252 59 95.

8. Klient wyraża zgodę na przekazanie adresu e-mail w celu pozyskania opinii od Kupujących poprzez serwis Opineo.pl z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy 53-333) ul. Powstańców Śląskich 2-4.

9. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także do ich całkowitego usunięcia.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych skutkuje niemożnością zrealizowania zamówienia.

11. Jeżeli Klient wyrazi zgodę będzie otrzymywał informacje handlowe na podany adres e-mail w formie newsletter. W każdej chwili możliwa jest rezygnacja z subskrypcji newslettera.

12. Szczegółowe informacje na temat Ochrony Danych Osobowych oraz ich Przetwarzania znajdują się w Polityce Prywatności.

J. Informacja na temat Praw Autorskich

Zdjęcia, treści, znaki towarowe, logotypy znajdujące się w serwisie BezGipsu.pl chronione są prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody autora lub właściciela praw jest zabronione. Wykorzystywanie treści opisów produktów, zdjęć znajdujących się w serwisie BezGipsu.pl w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 

K. Postanowienia końcowe 

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu naruszenia praw Klienta/Najemcy. Nie mogą być również w ten sposób rozważane, gdyż w przypadku niezgodności jakiegokolwiek punktu regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca/Wynajmujący deklaruje bezwzględne podporzaądkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce przepisu Regulaminu.
  2. O zmianach Regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci i Najemcy będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. 
  3. Treść Regulaminu jest dostępna cały czas w zakładce Regulamin na stronie Sprzedawcy/Wynajmującego. Istnieje możliwość przesłania regulaminu na adres e-mail, jeśli Użytkownik serwisu wystąpi do Sprzedawcy z taką prośbą.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa.

 L. Zasady promocji „Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białej” 

  1. Promocja „Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białej” trwa od 24.08.2015 roku do odwołania przez Sprzedawcę/Wynajmującego.
  2. Sprzedawca/Wynajmujący w ramach promocji zobowiązuje się do darmowej dostawy na terenie miasta Bielsko-Biała sprzętu, który pochodzi wyłącznie z Wypożyczalni, a wartość zamówienia nie jest niższa niż 50 zł. Darmowa dostawa nie dotyczy towarów zakupionych w Sklepie.
  3. Dostawa wypożyczonego sprzętu następuje od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych oraz w sobotę do godziny 12-tej.
  4. Sprzęt zostanie dostarczony na adres wskazany w formularzu zamówienia jako adres dostawy.
  5. W przypadku kiedy Najemca nie odbierze przesyłki lub zrezygnuje z wypożyczenia, Sprzedawca/Wynajmujący naliczy opłatę za dojazd. Zryczałtowana stawka za dojazd na terenie Bielska-Białej wynosi 20 zł.

Copyright © 2017 BezGipsu.pl

Kopiowanie treści regulaminu w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną uregulowaną następującymi przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Regulamin sklepu przed 13.03.2017 r.

Regulamin Sklepu internetowego oraz Wypożyczalni www.bezgipsu.pl

obowiązuje od dnia 24.08.2015 r.


Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży oraz wypożyczenia za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz Wypożyczalni działających pod domeną: www.bezgipsu.pl. Jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).

 

A. Informacje o przedsiębiorcy


Sklep internetowy oraz Wypożyczalnia działające pod adresem www.bezgipsu.pl prowadzone są przez:

Ellece Paweł Filipek

ul. Piastów Śląskich 7/18

43-300 Bielsko-Biała

REGON: 360 441 509

NIP: 937 249 42 62

 

Kontakt:

tel. +48 570 19 18 19

e-mail: bezgipsu@bezgipsu.pl



Numer rachunku bankowego:

ING BANK ŚLĄSKI 27 1050 1070 1000 0092 0549 1104

Zwany dalej Sprzedawcą i/lub Wynajmującym.



B. Postanowienia ogólne

  1. Przedmiot działalności sklepu oraz wypożyczalni – sprzedaż towarów z zakresu sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego, wypożyczanie sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego oraz sportowego poprzez serwis internetowy http://www.bezgipsu.pl.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia lub złożenie własnoręcznego podpisu pod treścią regulaminu przedłożoną przez przedstawiciela firmy Ellece.
  3. W celu skutecznego złożenia zamówienia konieczny jest dostęp do komputera lub innego urządzenia umożliwiającego nawiązanie komunikacji poprzez Internet ze stroną internetową Sklepu oraz Wypożyczalni www.bezgipsu.pl. W przypadku komputera – system powinien być wyposażony w przeglądarkę internetową (np: Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 7.0 lub wyższej lub inne o podobnych parametrach). Zalecana rozdzielczość monitora – minimum 1024x768 pikseli. Urządzenia mobilne muszą być wyposażone w oprogramowanie, które umożliwia wykonywanie równoważnych do w/w przeglądarek komputerowych operacji. Ponadto konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail. Dla pełnego skorzystania ze wszystkich funkcji Sklepu oraz Wypożyczalni bezgipsu.pl konieczne jest włączenie obsługi skryptów JavaScript i obsługi cookies. Użycie skryptów i cookies omawia Polityka Prywatności Cookies umieszczona w zakładce na stronie www.bezgipsu.pl.
  4. Zamówienia za pomocą serwisu www.bezgipsu.pl można składać 24 godziny na dobę za wyjątkiem przerw technicznych oraz konserwacyjnych. Zamówienia przyjmowane są również telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00–20.00 oraz w soboty od 9.00 do 12.00.
  5. Ceny produktów widoczne na stronie www.bezgipsu.pl są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są uzależnione od sposobu dostawy i zostały zawarte w cenniku dostaw.
  6. Promocje w Sklepie oraz Wypożyczalni nie łączą się ze sobą, chyba że zaznaczono inaczej.
  7. Sprzedawca dostarcza dowód zakupu/rachunek, które stanowią potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży lub wypożyczenia. Sprzedawca nie wystawia faktur VAT.
  8. Wszystkie produkty oraz usługi dostępne na stronie internetowej www.bezgipsu.pl nie podlegają dofinansowaniu z NFZ.
  9. Kupujący lub Najemca używa produkty na własną odpowiedzialność. Przed zakupem bądź wypożyczeniem produktu wskazana jest konsultacja z lekarzem.
  10. Towary prezentowane w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni spełniają wymagania Ustawy o Wyrobach Medycznych, posiadają znak CE oraz Deklarację Zgodności z normami europejskimi – Dyrektywa 93/42/EEC.

B. Warunki dokonania zamówienia

  1. Zamówienia w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni bezgipsu.pl przyjmowane są poprzez stronę internetową www.bezgipsu.pl oraz mailowo pod adresem: bezgipsu@bezgipsu.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienie można również złożyć telefonicznie pod numerem +48 570 191819 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 20.00 oraz w soboty od 9.00 do 12.00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
  2. W celu dokonania zakupu lub wypożyczenia konieczne jest podanie prawdziwych danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
  3. Sprzedawca/Wynajmujący przystępuje do realizacji zamówienia po sprawdzeniu dostępności zamawianego towaru w magazynie. O czasie realizacji zamówienia decyduje numer zamówienia.
  4. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
  5. Sprzedawca/Wynajmujący zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku

a)      braku wpłaty w terminie do 3 dni roboczych (jeśli wybrano opcję „płatności z góry”),
b)      braku uiszczenia opłaty za kaucję w przypadku wypożyczenia sprzętu,
c)      braku niezbędnych danych, które są konieczne do realizacji zamówienia lub podane dane budzą wątpliwości, co do ich prawdziwości i poprawności,
d)     gdy oczekiwany przez Klienta/Najemcę termin realizacji dostawy jest niemożliwy do wykonania przez Sprzedawcę/Wynajmującego.
e)      nieodebrania przesyłki.

  1. Sprzedawca/Wynajmujący nie wysyła towaru za granicę.
  2. Minimalny okres wypożyczenia produktów za wyjątkiem wózka inwalidzkiego to 7 dni. W przypadku wózka inwalidzkiego – 30 dni.
  3. W wypadku najmu po złożeniu zamówienia najemca zobowiązany jest do zapłaty kaucji zwrotnej za produkt w wysokości określonej na stronie internetowej (informacje na temat wysokości kaucji znajdują się pod każdym produktem przeznaczonym do wypożyczenia na stronie internetowej www.bezgipsu.pl) oraz uiszczenia opłaty za okres wypożyczenia z góry (czyli czynsz najmu), a także pokrycia ewentualnych kosztów transportu. Istnieje możliwość wysyłki produktów za pobraniem.

C. Metody płatności

  1. Przedpłata: bezpośredni przelew na konto bankowe Ellece Paweł Filipek, numer konta: 27 1050 1070 1000 0092 0549 1104, ING Bank Śląski.

  2. Za pobraniem: płatność przy odbiorze paczki. W tym przypadku należność za towar i/lub usługę i/lub kaucję będzie pobrana przez kuriera w momencie dostarczenia paczki bądź podczas odbioru paczki z paczkomatu.

D. Czas, koszty i warunki dostawy

  1. Na czas dostawy składa się czas potrzebny na skompletowanie zamówienia oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez firmę przewozową.
  2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2–7 dni roboczych.
  3. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji wysyłki Klient zostanie niezwłocznie poinformowany i ma możliwość zrezygnowania z zamówienia.
  4. Czas dostarczenia paczki to w przypadku:

a)   Kuriera – 1–2 dni roboczych

b)   Paczkomatów – 1–2 dni roboczych

c)   Sprzedawcy/Wynajmującego – 1 dzień roboczy (szczegółowe zasady dostawy przez Sprzedawcę/Wynajmującego wyłącznie w ramach promocji „Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białej” opisuje pkt J.)

Możliwy również odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą/Wynajmującym w Sklepie Auto-Części, ul. Piastowska 22, Bielsko-Biała.

6. Cennik dostawy:

a)      Kurier DHL

  • paczka płatność z góry – 17 zł brutto
  • paczka płatność przy odbiorze – 20 zł brutto

b)      Paczkomaty In Post

  • paczka paczkomatowa płatność z góry – 9 zł brutto
  • paczka paczkomatowa płatność przy odbiorze – 14 zł brutto

7. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.

E. Warunki najmu

  1. Klientem Wypożyczalni jest osoba, która najmuje sprzęt, zwana dalej Najemcą.
  2. Sprzęt wynajmowany jest na tygodnie (7 dni), wyjątek stanowi wynajem wózka inwalidzkiego – okres wypożyczenia to minimum miesiąc (30 dni).
  3. Najemca oświadcza, iż znany jest mu stan techniczny przedmiotu najmu i nie wnosi co do niego żadnych zastrzeżeń.
  4. Najemca uznaje, że przedmiot najmu jest wolny od wad i w chwili przekazania nadaje się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
  5. Czas trwania najmu liczy się od dnia odebrania przedmiotu osobiście lub odebrania przesyłki do dnia jego zwrotu łącznie.
  6. W przypadku gdy termin zwrotu sprzętu przypada w sobotę, niedzielę lub w dzień ustawowo wolny od pracy, sprzęt należy zwrócić niezwłocznie w przypadający po wolnym pierwszy dzień roboczy.
  7. Wypożyczony sprzęt pozostaje przez cały okres wypożyczenia własnością Sprzedawcy/Wynajmującego.
  8. Opłata za wynajem sprzętu jest opłatą stałą pobieraną za każdy egzemplarz wypożyczanego sprzętu w oparciu o aktualny cennik, dostępny na stronach wypożyczalni www.bezgipsu.pl oraz u Sprzedawcy/Wynajmującego.
  9. Po złożeniu zamówienia Najemca zobowiązany jest do zapłaty kaucji zwrotnej za produkt w wysokości określonej na stronie internetowej www.bezgipsu.pl (informacje na temat wysokości kaucji znajdują się pod każdym produktem przeznaczonym do wypożyczenia na stronie internetowej www.bezgipsu.pl) oraz uiszczenia opłaty za okres wypożyczenia z góry (tzw. czynsz najmu), a także pokrycia ewentualnych kosztów transportu. Istnieje możliwość wysyłki produktów za pobraniem.
  10. Kaucja jest zabezpieczeniem roszczeń Sprzedawcy/Wynajmującego w przypadku uszkodzenia lub utraty sprzętu.
  11. W przypadku braku zwrotu sprzętu w wyznaczonym terminie Sprzedawca/Wynajmujący ma prawo do naliczenia dodatkowych opłat za bezpodstawne korzystanie ze sprzętu. Kwota z tytułu zaległości zostanie potrącona z kaucji lub doliczona do wysokości zadłużenia Najemcy wobec Ellece Paweł Filipek.
  12. Najemca zobowiązany będzie do uiszczenia dodatkowej opłaty w przypadku:

a)      zwrotu zabrudzonego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami czyszczenia sprzętu – zryczałtowana stawka czyszczenia wynosi 20 zł/szt.

b)      zwrotu niekompletnego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami zakupu nowej części.

c)      zwrotu uszkodzonego sprzętu. W takim wypadku Najemca zostanie obciążony kosztami naprawy sprzętu, a w razie niemożności naprawy będzie musiał ponieść koszt zakupu nowego sprzętu. Informację o wartości katalogowej wypożyczanego produktu, klient otrzymuje mailowo, po złożeniu zamówienia.

     13. Koszty dostawy sprzętu pokrywa Najemca.

     14. Najemca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z instrukcją obsługi oraz używania wypożyczonego sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz z przeznaczeniem.

     15. Zabrania się Najemcy podnajmować wypożyczonego sprzętu osobom trzecim.

     16. Najemca zobowiązuje się do opieki nad powierzonym mu sprzętem. Powinien dołożyć wszelkich starań, aby sprzęt nie został skradziony czy też uszkodzony.

     17. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt od chwili jego dostarczenia do momentu zwrotu sprzętu w miejsce wskazane przez Sprzedawcę/Wynajmującego, ryzyko utraty lub uszkodzenia sprzętu niezależnie od jego przyczyny przechodzi na Najemcę z chwilą dostarczenia sprzętu.

     18. W przypadku kradzieży należy niezwłocznie zawiadomić policję oraz Sprzedawcę/Wynajmującego.

     19. Jeśli Najemca utraci sprzęt, to zobowiązany jest do zapłaty kwoty w wysokości równowartości katalogowej danego sprzętu. Informację o wartości katalogowej wypożyczanego produktu, Najemca otrzymuje mailowo, po złożeniu zamówienia.

     20. Jeśli sprzęt zostanie zwrócony, ale okaże się, że jest uszkodzony, to Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z naprawą sprzętu lub doprowadzenia go do stanu używalności.'

     21. Najemca zobowiązuje się do zwrotu wyczyszczonego sprzętu w stanie nie pogorszonym, po upływie okresu wypożyczenia.

     22. Najemca nie ponosi odpowiedzialności za zużycie sprzętu będące następstwem jego prawidłowego użytkowania.

     23. Najemca może przedłużyć okres najmu pod warunkiem, że poinformuje o tym pracownika portalu bezgipsu.pl telefonicznie lub mailowo na minimum dwa dni przed upływem terminu oddania sprzętu.

     24. Sprzęt należy oddać w dzień określony w potwierdzeniu zamówienia jako dzień zwrotu sprzętu.

     25. Kaucja zostanie zwrócona Najemcy gotówką lub przelewem na konto Najemcy w całości, w dniu zwrotu sprzętu, o ile nie zajdą przesłanki do potrącenia z kaucji kosztów naprawy uszkodzonego przez Najemcę sprzętu lub w związku z zaległościami na koncie Najemcy związanymi z brakiem uiszczenia opłaty za wypożyczenie sprzętu.

     26. Wskazane jest, aby wypożyczony sprzęt medyczny użytkowany był pod nadzorem lekarza specjalisty. Najemca korzysta ze sprzętu na własną odpowiedzialność.

     27. Najemca oświadcza, że zapoznał się z ogólnymi warunkami wypożyczenia i akceptuje je w całości.

     28. Do rozstrzygania sporów pomiędzy Sprzedawcą/Wynajmującym i Najemcą wynikających z nieprzestrzegania zapisów niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy w Bielsku-Białej.

 

F. Reklamacje

 

  1. Sprzedawca rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie objęte są gwarancją. Okres trwania gwarancji określony jest przez producentów oraz dystrybutorów poszczególnych produktów i wynosi od 3 miesięcy do 24 miesięcy. 
  3. W przypadku reklamacji Sprzedawca prosi o wypełnienie i wysłanie drogą mailową formularza reklamacji. Nie jest to obligatoryjne, ale znacznie przyspieszy procedurę.
  4. Zgłaszany produkt do reklamacji powinien być stosownie opakowany i zabezpieczony.
  5. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy, a jeśli nie będzie to możliwe Sprzedawca zwróci Klientowi należność za towar.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia roszczenia.
  7. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Ellece Paweł Filipek, ul. Piastowska 22, 43-300 Bielsko-Biała wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną oraz formularzem reklamacji.
  8. Paczki wysłane „za pobraniem” oraz Paczkomatami nie będą odbierane.
  9. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

 

G. Zwroty (odstąpienie od umowy)

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania produktów bez podania przyczyny, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach Konsumenta.
  2. W przypadku zwrotu Sprzedawca prosi o wypełnienie i wysłanie drogą mailową formularza zwrotu. Nie jest to obligatoryjne, ale znacznie przyspieszy procedurę.
  3. Zwracany produkt należy odesłać na adres: Ellece Paweł Filipek, ul. Piastowska 22, 43-300 Bielsko-Biała wraz z formularzem zwrotu dołączonym do każdego zamówienia oraz dowodem zakupu i kartą gwarancyjną.
  4. Paczki wysłane „za pobraniem” oraz paczkomatami nie będą odbierane.
  5. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, odesłany w oryginalnym pudełku.
  6. Sprzedawca przyjmie zwrot tylko, jeśli przedmiot zostanie zwrócony w stanie nienaruszonym oraz bez żadnych oznak użytkowania.
  7. Niezastosowanie się do w/w punktów będzie skutkowało nieprzyjęciem zwrotu.
  8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  9. Sprzedawca zwróci koszt towaru Kupującemu przelewem bankowym, na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania i uznania zwrotu.

H. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów oraz Najemców jest: Ellece Paweł Filipek z siedzibą w Bielsku-Białej, kod pocztowy: 43-300, przy ul. Piastów Śląskich 7/18, NIP: 937 249 42 62.
  2. Dane osobowe Klientów oraz Najemców są przechowywane zgodnie z obowiązującym prawem polskim, na zasadach określonych w:

a)      Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.)

b)      Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.)

c)      Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)

  1. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie internetowym oraz Wypożyczalni jest akceptacja Regulaminu, czyli złożenie oświadczenia woli poprzez zakreślenie okienka/checkboxu w procesie zamówienia lub złożenie własnoręcznego podpisu pod treścią regulaminu przedłożoną przez przedstawiciela firmy Ellece.
  2. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień.
  3. W przypadku Klienta, który wybrał sposób dostawy przesyłką pocztową, przesyłką kurierską lub paczkomatem, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłkę.
  4. W przypadku sprzedaży poprzez serwis Allegro oraz w celu pozyskania opinii od Kupujących poprzez serwis Opineo.pl dane Klientów przekazywane są Grupie Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, kod pocztowy: 60-166, przy ul. Grunwaldzkiej 182, NIP 527 252 59 95.
  5. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także do ich całkowitego usunięcia.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niepodanie danych skutkuje niemożnością zrealizowania zamówienia.

I. Informacja na temat Praw Autorskich

  1. Zdjęcia, treści, znaki towarowe, logotypy znajdujące się w serwisie www.bezgipsu.pl chronione są prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody autora lub właściciela praw jest zabronione.

 

J. Postanowienia końcowe

 

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu naruszenia praw Klienta. Nie mogą być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiegokolwiek punktu regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca/Wynajmujący  deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
  2. O zmianach Regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci i Najemcy będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. 
  3. Treść Regulaminu jest dostępna cały czas w zakładce Regulamin na stronie Sprzedawcy/Wynajmującego.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa.

 

K. Zasady promocji Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białej

 

  1. Promocja Darmowa dostawa na terenie Bielska-Białejtrwa od 24.08.2015 roku do odwołania przez Sprzedawcę/Wynajmującego.
  2. Sprzedawca/Wynajmujący w ramach promocji zobowiązuje się do darmowej dostawy na terenie miasta Bielsko-Biała sprzętu, który pochodzi wyłącznie z Wypożyczalni, a wartość zamówienia nie jest niższa niż 20 zł. Darmowa dostawa nie dotyczy towarów zakupionych w Sklepie.
  3. Dostawa wypożyczonego sprzętu następuje od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych oraz w sobotę do godziny 12-tej.
  4. Sprzęt zostanie dostarczony na adres wskazany w formularzu zamówienia jako adres dostawy.
  5. W przypadku kiedy Najemca nie odbierze przesyłki lub zrezygnuje z wypożyczenia, Sprzedawca/Wynajmujący naliczy opłatę za dojazd. Zryczałtowana stawka za dojazd na terenie Bielska-Białej wynosi 20 zł.

Załączniki:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY, ZWROT TOWARU

                                                                                                                   

ZGŁOSZENIE NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ


BezGipsu.pl
© 2017 BezGipsu.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: egzyl.pl
Kliknij i sprawdź status certyfikatu